söndag 3 augusti 2008

Gårdagen

Dagen började väldigt bra med en promenad på 60 minuter, sedan åkte ja iväg till marieberg med madelene och inhandlade lite nödvändiga saker :D senare hade vi väldigt svårt att bestämma oss ifall vi skulle ha myskväll eller gå ut och festa, efter många omständigheter slutade det med att jag festade och madelene stannade hemma. Det började med förfest hemma hos malin med andreas&gabbe och senare gick vi iväg till en inflyttningsfest :) När dom andra skulle ut på krogen drog jag och malin hem till anton, mycket värt ! sen drog jag hem ganska sen och jag slockande direkt, men klockan 6 ringde mobilen och ja gick ut för att möta en vän, vi gick hem hit för att sova men somna inte förens 8 på morgonen så hela dagen sov man väl bort idag, men det var det värt (Y).

och idag har jag tillbringat min dag med mamma och syster
vi gick och åt på kinaresturang och sen blev det mys i soffan
resten av kvällen :).

Inga kommentarer: