måndag 23 juni 2008

Sommaren ?


Vart har den tagit vägen? innan vi slutade var det
hur fint väder som helst och solen bara stekte men
nu är det bara piss väder ;O jag saknar att åka och
bada och sola, vara ute på kvällarna utan att frysa
men mest av allt saknar jag nog grillkvällarna :(
KAN SOMMAREN KOMMA TILLBAKA NU!


Idag blir det en riktig chillar dag, till en början iallfall. Var ute och tog en promenad imorse och sen när jag kom hem bakade jag lingonbröd, hur gott som helst :D Nu ska jag göra mig en smoothie och lägga mig i soffan och kolla på någon bra film. Ikväll blir det fystester med handbollen, vi börjar vid halv 8 och dom har beräknat att vi ska hålla på till halv 10, men det vet man aldirg hur långt tid det kmr ta ;O så ikväll kommer jag vara helt död och sova direkt när jag kommer hem, men kul kommer det iallfall bli :)

Inga kommentarer: